1/22/2009

The 42nd Street

 ベースを修理屋に持って行くと、私のベースは結構な重体だったようで、ネックとボディーの結合部が外れかけていたという信じられない状況でした。ベースのネックを持ってその修理屋のオッチャンが揺らすと、ベースとボディーが別々に揺れていました。こんな状況でベースを弾いていたんですね。ベースが真っ二つになるところでした。今考えても、そら恐ろしい。

 帰りに42丁目を通ってから家路につきました。あと1週間はベース抜きです。あ〜あ。

I brought my bass to the repairer in Manhattan. He told me that the bass was in pretty bad shape. The neck and the body was almost detached. He grubbed the neck and started shaking my bass, then the body was wobbling so much. It was clearly not attached properly. Jeez, the bass would have snapped in halves.

I went through the 42nd Street then head for my apartment. I won't have my bass for a week. Oh well.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!