4/17/2009

Gift from Lewis

 ジェフの息子さんのルイスが私に手紙を添えてこんな物をくれました。コーヒーの詰め合わせでございます。あああああ、こんなええモンをありがとお!おっちゃん、大切に飲むからね〜!

 私の生徒からクリスマス・プレゼントを頂いた時以来の感動を味わいました。ああ、私は幸せ者でございます。

Jeff's son, Lewis, gave me a coffee set with a nice card. Aaaaaahhhhh, thank you very very very much Lewis. I will enjoy every sip of it.

I have not touched this much since my students gave nice Christmas presents a few years ago. Oh, I am just so happy.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!