8/05/2009

Cody Geil Quartet @ Hudson Hotel

 マンハッタンのミッドタウンにあるハドソン・ホテルでショーケースのギグです。いつもと変わらぬ素晴らしい景観と、いつもと変わらぬショーケースのギグ‥‥‥‥だったはずなのですが、ちょっとした同窓会を楽しんでしまいました。

The showcase gig at the Hudson Hotel in the Midtown, Manhattan. The great view as usual, and the usual showcase gig.....but something was not so usual on that day. I enjoyed a bit of a reunion.

 バンドリーダーのコーディーは2つのバンドを掛け持ちでショーケースに出ていたのですが、コーディーのもう一つのバンドでチェロを弾いていたのが、ボストンからの友人で、しかも私のチェロの先生だったイリーナ・シアコーバさんでした。久々の再会でした。

Our bandleader, Cody, was doing the showcase with two different bands and with her other band, my old friend and also my cello instructor in Boston, Irina Chirkova, was playing the cello. I was so glad to see you after a long time, Irina!

 我々のショーケースは屋上でのギグだったのですが、下の中庭のラウンジからクラブ系の音楽が‥‥‥‥‥

Our showcase gig was on the top of the roof and I was hearing some club music from the courtyard on way down below......
 なんと、DJをやっていたのはお友達のバイオリニストのサリナちゃんでした!サリナちゃんは最近はバイオリンのみならず、DJもやっております。すげー!

It was my good friend Sarina was spinning the table! She has been not only playing the violin but also doing DJ nowadays. Wow, it was great and what a surprise!
 というわけで、偶然が重なってちょっとした同窓会となったのでございました。はっはっは、一平は調子にノッて写真をいっぱい撮ってまいました。

 ハッ!また自分の写真を撮るの忘れてもうた‥‥‥‥‥

So we totally lucked out and enjoyed a reunion. Ha-ha. I was so happy and taking so many photos.

Oh shoot, I forgot take myself on photo.....

Cody Geil Quartet
Cody Geil (Violin, Vocal)
Hara Luca Garacci (Guitar)
Ippei Ichimaru (Bass)
Alex Wyatt (Drums)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!