8/01/2009

International String Trio @ Nashoba Valley Winery

 インターナショナル・ストリング・トリオで今回もまた素晴らしい所でギグをやらせて頂きました。ボストンから1時間ほど離れたナショバ・バレー・ワイナリーでの結婚式のギグだったのですが、もー、景色が素晴らしい!ワイナリー(ワインの醸造所)だけあって、いろんな果物が栽培されていて、すぐそこの木にもリンゴがなってました。私ね、やっぱりニューヨークや東京なんて所は肌に全然合わないのでございますよ。自然の中にいるのが私には一番でございます。ああ、オーストラリアに帰りたい。

And again, I came to a wonderful place with International String Trio. We did a wedding gig at Nashoba Valley Winery in Bolton, Massachusetts, which is about one hour west of Boston. The picture perfect, it is. The whole place is a winery so there are orchard of apples, peaches, plums etc. The apple trees were right beside where we were playing. Oh yes, though I have grown up in Tokyo and now live in New York, I really am not an urban-type of a guy in nature. I really want to be in the woods under the sun and have lots of good fresh air. My soul flies right back to Australia....
林檎の木の木陰で一休み

A bit of a rest under an apple tree.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!