12/03/2009

Mop Cat

 私が通うカオルさんの太鼓教室では稽古を始める前にぞうきんがけをするのですが、同じ教室に通うティムさんがこんなものを送ってくれました。まあ、ビデオクリップを観てみてください。私、めっさ笑いました。

At the taiko drum school I go, we mop the floor before the class like all the Japanese students do at the school. My school mate, Tim, sent me this clip. Oh my God, it's funny as hell. The cat's name is Leon and he just doesn't move and has no reaction to anything. I laughed my butt off. (I'm sorry the clip is in Japanese but the narrator is just keep explaining how lazy he is)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!