6/06/2008

Crews GTN-5

 ノリちゃんが日本から新しいエレキベースを持って帰ってきました。クルーズのGTN-5です。なんでも、そこの社長さんが優一くんを見て、「ちゃんと育てろよ」と言ってポンと一本くれたそうです。おおお、一平、こういう日本の人情話、大好きです。私も弾かせてもらったんですが、いいベースでした。バランスが良く、本当に弾きやすかったです。

My roommate, Nori, brought back a new electric Bass, Crews GTN-5. Nori said that the owner of the Crews Co. saw Yuichi and said "Raise him well" and gave Nori a bass like nothing. Ooooo, I love this kind of old-style samurai-like Japanese warm-heartiness. I tried this bass and honestly I think the bass is well-balanced and really easy to play. It's a good bass.

私がこのベースを弾いていると、優一くんもやって来て演奏に参加。優一くんと会うのも久しぶりです。髪の毛も伸びて、体も大きくなりました。
When I was playing the bass, Yuichi came and helped me playing the good music. I had not seen him for a long time. His hair is longer and he is much bigger than before.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!