6/05/2008

First session @ Enrique's new place

友人のエンリケがブロンクスに先週引っ越しまして、そこで記念すべき初セッションです。いいですね。アバンギャルドを弾いてる時が一番生きているという感じがします。いつものエンリケとレックスと共に2時間ほどアバンギャルドを弾き倒しました。楽しいセッションでございました。

My buddy Enrique just moved from Harlem to Bronx last week and we had a very first session in there. An avant-garde jazz session, of course. I feel alive when I play avant-garde. The usual members, Enrique, Lex and I, played whole two hours of spontaneous improvisation. Oh, that was so much fun!

The cats
Enrique Haneine (Drums)
Lex Samu (Trumpet)

新居がかなり気に入っているようです。まだ改築中でしたが、なかなかいい家でした。
Enrique loves his new place. The whole apartment was still in the process of remodeling but it was a great place!

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!