3/22/2009

Hanging with Kenji

 お友達のテナーサックス吹きの菊池健司とボストンのアイホップに来ました。健司さんは会話が面白いのでつるむのは大好きなのですが、この日は健司さんの『俺たちもいいかげん、嫁さん探さないとなぁ』との一言で、終始そういう話になりました。いやー、私の夢です。私の人生の夢は大作曲家になって世界中で演奏する、などという事では到底なく、いい嫁さんを見つけて、いい旦那になって、いい父親になって、小さいながらも楽しい我が家を持つのが夢なのですよ。今の私には夢のまた夢なのですが、まあ、いつかね。

Hanging with my buddy and the great tenor saxophonist, Kenji Kikuchi at IHOP in Boston. I love hanging with him because the conversation with him is sophisticated and fun. He said "we have to find a wife soon," and we continued on with this topic. Well, that's my dream. My dream is far from being the greatest world renowned composer or anything, but I want to find a good wife, be a good husband, be a good father and have a home however small it may be. Be it ever so humble, there's no place like home. Basically I want to have and I want my family to have completely opposite life from the one I had had when I was a kid. There will be neither any kind of violence nor ill treatments to children and wife in my family but love.

This is my dream. Well, I am tripping over before the first step. I will find somebody someday.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!