3/17/2009

Sarina Suno Quartet @ Whistlin' Dixie's Texas Tarvern

 怒濤の16連休を乗り越え、サリナちゃんとギグでございます。この日は聖パトリックの日というアイルランドのお祭りの日で、みーんなパブに行って飲みまくります。この日は火曜日で平日だったのですが、真っ昼間からパブは超満員でした。そうそう、なんでもいいから緑色の物を身につけていなくてはいけない日でもあります。

Right after the 16-day holidays, I had a gig with Sarina's quartet. It was St. Patric's Day so there was a capacity crowd of drunk people at the pub. Not to mention that was a weekday, Tuesday. Not to mention that was daytime. Only on St. Patrick's Day.

 他のロックバンドとの対バンで我々が一発目にいったのですが、そのパブ自体がロックのハコでしかもラッシュアワーの山手線状態の超満員だったので、かなりの大音量で演奏しました。あまりの爆音に、私は頭が破裂するかと思いました。

We sprit the show with another rock band and we went on the stage first. It was more than full house of people and they were saying "Louder, louder" so to end up with, the volume became as loud as an atomic bomb exploding. I thought my head was exploding.
Sarina Suno (Violin)
Hara Garacci (Guitar)
Ippei Ichimaru (Bass)
Marko Djordjevic (Drums)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!