10/31/2009

WaFoo Chamber Unit @ Tuttoriso in Staten Island, NY

Yuuki Koike (Flute, Alto Sax)
Eiji Obata (Guitar)
Kazuo Nakamura (Bass)
Ippei Ichimaru (Percussion)
 なんか、暖かいというよりも、空気に湿度があって生ぬる〜い日でしたが、皆様はいかがお過ごしだったでしょうか。ハロウィーンの今日は、我々WaFooの大好きな店、チュットリーソでギグでございます。この日はギタリストのエイジさんに手伝ってもらい、ジャズとラテンとオリジナルを演奏しました。

It was not just warm but humid and lukewarm day, perfect setting for the day of Halloween. How was your Halloween, everyone? WaFoo came back to our favorite place, Tuttoriso, and jammed a bit. Our good friend, Eiji, helped us grooving on good notes.

 ところで、帰り道でハロウィーンのパレードに行くのであろう様々なコスチュームを身に着けた人々を見かけました。スターウォーズやら指輪物語やらパイレーツ・オブ・カリビアンに始まり、ディズニーのオールスター、スパイダーマンとその宿敵たち、それから古いところで白雪姫やオズの魔法使いやマーベル・コミックのスーパーヒーローなんかもいたりしました。そうそう、えーっと、ついでなのですが、この立冬も近づく晩秋の時分に、かなりの薄着をしてらっしゃる若い娘さんたちが大勢おりましたねぇ(ビキニとかね)。ま、ついででございますよ、ついで。ほーっほっほっほっほ。

 たいへん愉快で、いつもと違った1日でございました。来年は私もコスチュームを付けようかな‥‥‥‥

(その他の写真をコチラに載せました)

By the way, on the way home, there was a pack of people going to Halloween parade and I literally saw all kinds of people (and non-people), from the men from the galaxy far far away to the bearer of my precious to the cursed pirates from the Caribbean. I think I saw every character of Disney, 10 Spider-Men and his villains, Snow White, Dorothy from the Wizard of Oz, Marvel superheroes, and other characters which I could not really identify. Oh yes, to which I might add, I could not take my eyes off of those young ladies who should have been more warmly attired.

That was a fun and special night. Maybe I should put on some costume next year. Well, that's a big maybe.

(I put more pictures in here)

Illustration: 今日もわんパグ

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!