9/26/2016

Alerin Barn in St. Johnsbury, Vermont!


I played a gig deep in the woods in Vermont on the other day. I have never seen any views not beautiful in Vermont. The panoramic view from the mountain was spectacular.

Well, that was my last gig with International String Trio. We toured to everywhere with this band. We drove hours and hours all over the States, talking about stupid thing and some serious things, and yes we had lots of arguments. We played in the middle of nowhere, and also played in huge beautiful concert halls. Band tour is totally a hard-labor job but I enjoyed it a lot. Ha-ha-ha.

It’s really tough to say good-bye to the buddies I like.

先日のギグっす。カナダ国境まで50マイル、バーモント州の山の奥の奥に行って来ました。バーモント州って、本当に綺麗な所しかないぐらい綺麗な所でございますね〜。素晴らしい山の景色でございましたよ。

さてさて、私、これがインターナショナル・ストリング・トリオでの最後の仕事でございま〜す。は〜、このバンドでいろんな所にツアーしましたね〜。まあとにかくツアーではアメリカ中を運転しまくって、その間にバカ話もしましたし、結構シリアスな話もたまにはしましたっけね。ケンカもしょっちゅうでした。ほとんど人が住んでいないような所も行ったし、巨大で豪華なコンサートホールでも演奏しました。バンドのツアーって、ものすごい肉体労働ですけど、なんでだか楽しかったっすね〜。はっはっは〜。

好きな仲間に別れを言うのは、本当に辛いなぁ。

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!