5/02/2009

Kiyoshiro Imawano

 私がまだ日本にいた中学と高校時代に好きだった忌野清志郎氏が亡くなりました。かっこいいオッサンでしたね。こうやって、何かを貫いて生きている人は本当に尊敬します。自由に音楽を楽しんでいた人だと思います。私は若い頃、ただただ、こういう人間になりたかったです。

 ご冥福をお祈りします。

One of the biggest Japanese rock'n roller, Mr. Kiyoshiro Imawano, passed away. I was a big fun of him when I was still a high school student in Japan. "The funkiest old man," that was my impression. Especially in those days, I really respected the people who were living their own lives in their own way. He was so free and just loved music. I wanted to be a man like that.

I pray his soul may rest in peace.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!