5/05/2009

Mrs. Pat Everist

 この日、私がオーストラリアで一番お世話になったホストマザーのパットさんが亡くなりました。

 このエントリーがどうしても書けずにブログの更新が遅延してしまいました。皆様、どうもすみませんでした。パットの事で書く事は山ほどあるのですが、やっぱりまだ書けません。私に新しい人生をくれた人でした。後日、また書きます。

My host mother in Australia, Mrs. Pat Everist, passed away on this day. I owe her a great deal. She is the one who gave a new life to a screw-up like me. I have a lot to write about her but I am not ready to write just yet. My friends, I am so sorry for delaying on renewing this blog. I just cannot write any further. I will write about her someday. I miss her very much. May her soul rest in peace. I really wish she is happy with her daughter and her husband now, without any pain, without any worry about anything, and just rest.

Illustration: Little House

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!