5/31/2009

Sarina Suno Quartet @ Aldie Mansion

 この日はニューヨークから遠く車で2時間離れた、フィラデルフィア州のドイルズタウンにあるアルディー・マンションに来ました。私も初めての所でございます。この業界は長いですが、私も知らない美しい会場はまだまだあるものでございますね。そしてこれからもまだまだ美しい所が見れると思うと、嬉しくなりますね。

We drove 2 hours south from New York City and came to the Aldie Mansion in Doylestown, Philadelphia. That was very first time I had ever been there. I have been in this business for a long time but I still have not been to all of the beautiful places. I am so looking forward to see many more in the future.
 3人でクラシックを演奏するのは本当に1年ぶりぐらいでした。最近はジャズとファンクばっかりでしたからねぃ。たぶん、今現在の我々しか知らない人はクラシックを弾くこと自体知らないでしょうが、その昔(と言ってもほんの数年前まで)は我々3人で仕事をする時は、ほぼ100%クラシックだったのでございますよ。時代は変わるものでございますね。

It's been almost a year to play Classical music with us three. The people who recently come to know this band may think we only play jazz and funk but actually, until a few years ago, we were playing Classical music for gigs almost all the time. Well, things change as time goes by.

Sarina Suno (Violin)
Hara Garacci (Guitar)
Ippei Ichimaru (Cello)
Ian Miller (Drums)

イアンの新兵器。木製リムのスネアドラム。

Ian's new weapon. The snare drum with wooden rim.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!