5/29/2009

Tolstoys moving!

 荷台が8メートルほどあるU-Haulの一番デカいトラックを借りてきて、私が運転しました。デカい男のデカいトラックだぜ。へっへっへ。

We got 26-footer which is the biggest one at U-Haul and I had a spin on it. A big truck for a big man. Haw-haw-haw.
 ホーボーケンでのギグの翌日、睡眠時間もそこそこにボストンに朝イチでやって来ました。スラーバとアンナの引っ越しを手伝うためです。ちょっとボストンから郊外に移ったのですが、素晴らしい環境の所でした。

After the gig in Hoboken, I had very little sleep then I jumped on the bus heading to Boston to help my friends Slava and Anna's moving. They moved a bit away from the city and the surroundings of the new place are just splendid.
 これが引っ越して一番初めの家族写真になるはずでした。しかし、このシャッターを切る1秒前までいた上の子がいきなり家の中に走りこんで戻って来ませんでした。む、無念。

This photo was supposed to be the first family photo after the moving and, believe me, there was the older one standing right by them one second before I clicked the shutter of the camera but she all of a sudden ran into the house and never came out. Oh, I am mortified every time I see this photo.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!