7/02/2009

Left on Red @ The Bitter End

 ビターエンドというシンガーソングライターの間ではなかば登竜門になっている由緒正しいクラブで演奏して来ました。レフト・オン・レッドのコンサートでございます。半分は2人でやって、あとの半分は我々バックバンドが入ってやりました。いいですね、ケリーもリアもやる度にうまくなっていきます。

 風邪がひどくなる一方で、このギグに望みました。そう、そして私はこの風邪が原因で翌日に生まれて初めてのとんでもない状況に陥ることになるのでした。(つづく)

I played at The Bitter End where every singer/songwriter must play at least once. It was the concert with Left on Red and they performed with just two of them for the first half and we the backband joined on the second half. Oh yes, both Kelly and Liah just get better and better every time we play.

Well, to tell the truth, I was still really crooked because of the flu, and this flu was going to cause something extremely devastating on the day after....... (to be continued)

Left on Red
Liah Alonso (Vocal, Guitar)
Kelly Halloran (Violin, Vocal)
&
Mark Bosch (Guitar)
Ippei Ichimaru (Bass)
Albert Bouchard (Drums)
Nick Miscusi (Percussion, Ukulele)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!