4/25/2008

Sarina's birthday concert @ Thailand Cafe

Happy Birthday Sarina!!

 今日はサリナちゃんの誕生日コンサートでした。いつもよりもだいぶ遅い11時から始まり、ほぼ1時間の演奏をしました。お祝い事なので、ノリノリのファンクの曲を全開で弾き倒しました。ああ、こういうギグならアンプを持ってくるべきだった。指が落ちるかと思うほど思いっきり弾きました。

 それにしても、最近ベースの仕事ばかりやな〜。ん?これでいいのか。

Sarina's birthday today and that was a special concert for her. We started playing at 11pm which is much later than the usual starting time. We played groovy funk tunes with full throttle for one whole hour. Oh shoot, I should have brought my amp with me! I thought my fingers were going to fall off.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!