4/19/2008

WaFoo Concert @ St. Peter's Church

 今日は『和風』の春季コンサートがありました。尺八のマルコ・レイナード氏をゲストに迎えてのコンサートです。子供のための講演会でゲストと一緒に演奏したことはありましたが、コンサートにゲストを招いて演奏するのは初めてです。マルコ先生は素晴らしい尺八の演奏で一気にオーディエンスを魅了しました。

WaFoo had a concert at St. Peter's Church in Staten Island, NY. The shaku-hachi master Monsieur Marco Lienhard played with us and that was a blast. He totally stole the show.

ギグの後片付けの写真。すみません、これしか撮る暇がありませんでした。
Aftermath of the gig. Sorry I didn't have a time to take more photos.


 この後、マルコ先生とブルックリンに寿司の食い放題に行き、みんなで死ぬほど食べました。大食いチャンピオンはマルコ先生でした。

Later that night, we all went to all-you-can-eat sushi in Brooklyn and stuffed ourselves. The eating champion of the night was Marco sensei.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!