2/28/2009

Cody Geil Quartet @ Bowery Hotel

 コーディーとハラとローインとでイースト・ビレッジでのギグです。このギグは私にとって本当に困難を極めたギグでした。技術的なことだったのでここには書きませんが、いつもの10倍は神経を使い、ギグが終わった頃には私は疲れきっていました。コーディー、ローイン、ごめん。あまりにも疲れていて、君たちの写真を撮るのを忘れてしまったよ。

The gig in the East Village with Cody, Hara and Rohin. This gig unexpectedly became the toughest gig in years for me. I will not go details on what had happened but I was so exhausted after the gig. Things happen. That was just one of those days.
(Cody, Rohin, I'm sorry but I guess I was too worn out and forgot to take the photos of you guys)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!