9/25/2009

International String Trio @ WHRB


 インターナショナル・ストリング・トリオでハーバード大学のラジオでの生ライブでございます。なんか、最近ハーバードに良く来るなー。

 演奏時間は1時間で、いつものグルービーな演奏をたっぷりしましたよ。ところで、この日にDJをやってくれたのは、もちろんハーバードの学生さんで天文物理学を専攻してるそうです。ムム、なんか良く分からんけど、頭の良さそうな学問でございます。私、中学生の頃から努力に脳ミソがおっつかない生粋のバカだったので、彼には後光が差して見えます。そういえば、ハーバードって有名なビジネス・スクールもありましたよね。そこから学生一人さらってきて、ウチのバンドのマネージャーにしたら、もう少しウチらも羽振りが良くなるかと…………


Live broadcast from Harvard University Radio Station with International String Trio. I don't know why but I come to Harvard quite often in these days.

We grooved for one whole hour at the studio. By the way, the DJ of the program was a Harvard student majoring in astrophysics. I have no idea what it is but it sure sounds extremely difficult. I hate the place where the phrase "Hey, it's not a rocket science" does not mean anything.
Ben Powell (Violin)
Slava Tolstoy (Guitar)
Ippei Ichimaru (Bass)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!