9/19/2009

International String Trio @ Castle Hill on the Crane Estate


 ついに雪辱を果たす日がやってきました。私、このキャッスル・ヒルの景色が本当に大好きだというのは前にも書きましたが、過去2回(8月8日9月12日)とも連続でまともな写真を撮ることができませんでした。しかし、ついにこの日、ようやっと、まともな写真を撮ることができました。それでは皆様、お待たせいたしました。この、なんちゃってミュージシャン一平が、この仕事についていなかったら絶対に見ることができなかった珠玉の風景をご覧ください。

This is the day to avenge. I wrote that I loved the view from the Castle Hill so much before, but on the last two times I was here, Aug 8th and Sept 12th, I could not take pictures for the several reasons. Today, however, is the day. Everything was right. I have my good camera with me, the weather is good and it was daytime.

Ladies and Gents, let me present the views that I adore, the views that this quasi musician would not be able to see if he wasn't in wedding business.

 ご堪能して頂けましたでしょうか。晩夏光に輝くアメリカの古き良き時代の豪邸でございます。これをブログで皆様に見せたかったのでございますよ。ブログの効力ここにありでございます。

Hope you enjoyed. It is the mansion from the good old day of America under the late-Summer sun. These are the views I really wanted to show you on my blog. The fruit of blog is bloody excellent.
Ben Powell (Violin)
Slava Tolstoy (Guitar)
Ippei Ichimaru (Bass)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!