10/08/2008

Cody Geil Quartet in Brooklyn, NY

 昨日と同じコーディーのカルテットで、ブルックリンにあるペントハウスでのプライベート・パーティーのギグでございます。地上13階からイーストリバーを望むこの高層アパートでゆったりとした静かな曲を演奏しました。

The private party gig in Brooklyn, New York with the same Cody's quartet as the day before. We played nice quite music on the top of a 13-story building with the great view of the East River.

 どわああああ、突然親父が地上13階の窓の外に出現しました。いきなりこのハイソな雰囲気に似つかぬオッチャンの登場に、一同、息を飲んでしまいました。窓清掃の人でした。地上13階で命綱1本で壁にはりついて窓清掃。私には絶対にできない職業ですね。私はまだ命が惜しいです。

WHAAAAAAAAT!!! All of a sudden, a guy came out of nowhere to the outside of the window. All of us including the people partying gasped. It's a window cleaner. Cleaning windows on the height of 13th floor with just one lifeline..... This is one of the occupations I can never do. Life is still dear to me.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!