10/20/2008

George Farrell Trio @ Harvard Faculty Club

 ボストン2日目。この日はハーバード大学の教員専用クラブでパーティーのギグです。すごいですねえ。つい先日、ハーバード大学のクラブが全米にあるだけで驚いたのに教員専用クラブまであるとは、さすがはアメリカの最高学府です。この日はエンリケもニューヨークからはるばるボストンまで来ていて、久しぶりにジョージと3人でギグをしました。ところで、私、ジョージには今回の車関係のゴタゴタで、本当に迷惑をかけてしまったにも関わらず、いろいろと助けて頂きました。いくらお礼を言っても言い切れないぐらいお世話になりました。その事についてはまた日を改めて書きたいと思います。私は本当に良い友達を持ちました。

Day 2 in Boston. I had a gig at Harvard Faculty Club. Well I was quite surprised that I came to know there were Harvard Clubs everywhere in US on the other day. Today I played at the club which is for the exclusive use for the faculty members of Harvard University. Wow, this is totally different level from my college. Our friend Enrique came all the way down from New York too and three of us play together after a long time. By the way, I just cannot thank George enough. When my car died, I made lots of hustle for him, but yet, he helped me a lot. I will write all about it in different entry. I just want to say that I have a really good friend.

George Ferrell TrioEnrique Haneine (Keyboard)
Ippei Ichimaru (Bass)
George Ferrell (Drums)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!