10/21/2008

Rehearsal for "NY 2022" @ Guggenheim Museum (Day 1)

 WaFooのリーダーの一雄さんから誘われ、映画『ソイレント・グリーン』をモチーフにした"NY 2022"という前衛劇に参加する事になりました。グッゲンハイム美術館という超有名な所で公演されるらしいのですが、私はこの美術館の存在をついぞ知りませなんだ。うーむ、コンテンポラリー系の美術館らしいのですが、私、見たことも聴いたことも……………

Kazuo, the leader of WaFoo, asked me to participate in the avant-gaurde play, "NY 2022" based on the movie "Soylent Green." He told me that the play is going to be at the super famous contemporary museum called Guggenheim Museum but, I'm sorry, I had never known the museum existed. Never seen, never heard.....


 劇中に登場する発電機です。私、乗って遊びたかったのですが、この小心者には乗る度胸がございませんでした。よよよ。
The generator which appears on the play. I wanted to play around with it, but, timid as I am, I could not get on in front of everyone.

 WaFooから一雄さんとゆうきちゃんと私の3人が参加しました。
Three of the members of WaFoo --- Kazuo, Yuuki & I --- participated in this project.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!