10/10/2008

International String Trio @ the benefit party of Commonwealth Children's Center

Slava Tolstoy (Guitar)
Ben Powell (Violin)
 スラーバのギグでボストンに来ました。ボストンにはバスで来たのですが、ななめ後ろに座っていたオッチャンが明らかに手作りの光かがやく愛妻弁当を食べていました。そしてそれを横目で見ながら、マックのバリューセットを食べる私………。私はなぜか、もんの凄い敗北感を味わいました。
 ま、それはさておき、ギグでございます。児童福祉のためのパーティーだったので、オープンオークション(品物が陳列されていて、客が勝手に値段を書いていき一番高値をつけた人が落札)などが出ていました。美味しい賄いも出て、楽しいギグでございました。

I came to Boston for the Slava's gigs in this weekend. I used a bus to get to Boston and a businessman-type of guy was sitting diagonally opposite me eating a box lunch made with loving care of his wife. I was watching him while I was eating a value meal of McDonald's. For some reason, I felt like I suffered an indescribable defeat.

Anyway let's talk about the gig. It was a party for the benefit of children so open-auctions and that kind of things were going on. Well, they fed us really good and it was a fun gig.
Ippei Ichimaru (Bass)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!