8/06/2008

Hara Garacci Group in Boston, MA

(更新を1ヶ月ほど自粛していましたが、今日よりまた再開いたします。ご迷惑をかけた方、また、心配をかけた方、申し訳ありませんでした。8月6日から9月6日までは写真だけでも載せておきたいと思います)

(I had not renewed my blog for a month to apologize to the person whom I violated his/her privacy. I am restarting my blog again as of today. I apologize to the people whom I unwittingly gave any troubles or worries. I would like to put some entries between Aug 6th and Sept 6th even just pictures.)

 この日は友人のハラの仕事で、チャールズ川の河口付近に位置する、とある法律事務所のパーティーで演奏しました。大あらしの予報が出ていたのにもかかわらず、ビルの屋上での屋外パーティーだったので風雨の心配はしていたのですが、まあ雨の方は大丈夫でした。ただ風にあおられてPAスピーカーが倒れて来たのには驚きました。この日の演奏はいつものスラーバと共に旧友のヘナートとの久々の演奏でした。

My buddy Hara gave me a party gig for a law farm in Boston. We heard the news that a storm was approaching, so I was worried about rain and wind because it was an outside gig. Well, it did not rain much but we sure had strong wind and one of the PA speaker was knocked down by it while we were playing. Oh boy, I though my heart was going to stop.

Nonetheless, it was a fun gig with Slava and my old friend whom I have not played with for months, Renato.

Slava Tolstoy (Guitar)

Renato Malavasi (Drums)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!