8/08/2008

International String Trio @ Endicott College

 この日はスラーバのバンドで、マサチューセッツ州のビバリーにあるエンディコット大学に来ました。大西洋に面した大学の敷地で結婚式のギグだったのですが、学校とは思えないくらい立派で趣のある建物でした。

The wedding gig at the Endicott College in Beverly, Massachusetts. The ceremony was held in front of the elegant building with true character which does not look like belongs to a school.

 あいにく天候がくずれて雨になってしまったのですが、晴れていれば素晴らしい景観が見渡されたことでしょう。

Unfortunately it was raining a bit, but if it was a fine weather, the view from the place must be wonderful.

 この日のメンバーはギターでバンドリーダーのスラーバ(左)とバイオリンのクレイトン(右)でした。

The members of the gig were Slava on guitar as well as the band leader (left) and Clayton on violin (right).

 昔はそんなに好きじゃなかったアーティチョーク。最近はなぜかこれが美味しく感じるんですよね。歳をとるにつれて味覚が変化してきているようです。

I did not like artichoke before but nowadays it is becoming more and more tasty to me. I guess my sense of taste is changing as I get older.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!