9/13/2008

International String Trio @ Bear Mountain Inn

International String Trio
Slava Tolstoy (Guitar)
Joe Kessler (Violin & Mandolin)
Ippei Ichimaru (Bass)
 ボストンから遠く160マイル(約260キロ)離れたメーン州のウォーターフォードという町で結婚式のギグがありました。苦労して遠路はるばるメーン州までやってきましたが、その甲斐あってか、これまた素晴らしく、そして平和的な景観でございました。

We had the wedding gig in Waterford, Maine which is 160 miles (260 kilos) away from Boston. It was worth the long drive. The scenery was just beautiful and peaceful.
 まさに『大自然』という言葉があてはまる、どこまでも緑が広がる光景を前に、夏の終わりを楽しみました。もう秋はすぐそこです。

It truly was the view of "the Mother Nature" --- it was all green and alive as far as the eye could reach. We caught the end of summer. Autumn is near.

 今回レンタカーで借りたヒュンダイのソナタです。とにかくパワーがあって乗りやすい車でした。

This is Hyundai's Sonata which I rented. It was really powerful and easy to drive.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!