9/19/2008

Sarina Suno Quartet in Soho, NYC

 プライベートパーティーでニューヨークのソーホーにある、とあるアパートに来ました。これはただのパーティーではなくバラック・オバマ上院議員の後援会のパーティーでした。何を隠そう、ハラはオバマ氏の熱烈な支持者で、この日もパーティーに来ていたゲストの方々と政治の話をしていました。私も今度こそ民主党に勝ってもらいたいです。オバマ氏はそこそこの支持率は集めているのですが、まだまだ予断を許さない状況です。11月4日の投票日まであと一月半。このままリードを保ってオバマ氏が当選することを祈ってます。

We came to a private residence in Soho, NYC for the party of the Barack Obama supporters. My friend Hara is a big supporter of Sen. Obama and he was talking about politics with the guests all the time at the party. I, too, support Democrats and really wish Sen. Obama to win the race. He is leading at the moment but not by much. The election day (Nov. 4th) is only one and half month away which is coming up so soon.

 今日、初めて一緒に演奏したドラマーのアレックス・ワイアット。若いのに、なかなか堅実なドラムを叩くやつでした。
He is Alex Wyatt whom I played with for the first time. He is young but yet very solid drummer.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!