9/08/2008

Rehearsal @ Sarina & Hara's

 久々にサリナちゃんとハラとでリハーサルです。えっらい長いこと会いませんでした。私のブログによると7月30日から会ってませんでした。おお、ひと月以上も経っとる。この日もハラのドえらい難しい曲を弾かされました。

 リハの後にタイ料理のディナーをおごってもらっちゃいました。ほっほっほ。

Rehearsal with Sarina and Hara. We have not seen each other for a freaking long time. According to my blog, the last time we played a gig together was on July 30th. Wow, It's been more than a month! As before, Hara made me play his tough tunes at the rehearsal.

They bought me a nice Thai dinner after the rehearsal. Ha-ha.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!