9/05/2008

Okaru Lovelace Trio @ The Bass Line

 WaFooのバンドメンバーであるベースの中村一雄さんとキーボードの浅井岳史さんのギグを見にウエスト・チェスターまで来ました。オカルさんという日本人ジャズシンガーのバックで演奏していました。私は彼らがWaFoo以外でギグをやっている姿を見る機会が少ないので、とても新鮮でした。WaFooとはうってかわって、ジャズの伴奏を渋く弾いていて、オカルさんをうまく引き立てていました。

 実は私の車が壊れてしまい、このあと一雄さんの車をお借りしました。一雄さん、本当にありがとう!

I came to West Chester to see my band mates of WaFoo, Kazuo Nakamura (bass) and Takeshi Asai (keyboard). I don't see them playing outside of WaFoo too often so it was refreshing to see them playing as a back band of a jazz singer. They look so cool which I have never seen when they were playing with WaFoo. Ha-ha.

After this gig, Kazuo kindly rent me his car because my car's engine was cooked. Thank you Kazuo!!

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!