11/14/2009

International String Trio @ Regattabar

 あああ、真面目に音楽している人たち、ごめんなさい。このなんちゃってミュージシャンの私がボストン一のジャズクラブで演奏してしまいました。ああ、この四流ベーシストがこんなヒノキ舞台に立って、ごめんなさい!生まれてきて、ごめんなさい!

 インターナショナル・ストリング・トリオでボストンのレガッタバーで演奏してきました。まあ、コンサートのギグではなくマウント・オーバーン病院の資金集めのパーティーのギグだったのですが、それでもここのステージに立たせてもらうのは光栄至極でございます。
(写真はコチラに載せました)

International String Trio played at the fund-raising party of Mount Auburn Hospital at Reggatabar which is THE jazz club of Boston. It is literally Blue Note of Boston. It was not our concert but I am so honored to stand on this stage and felt like I finally made it to the big time.
(I put the pics in here)

Ben Powell (Violin)
Slava Tolstoy (Guitar)
Ippei Ichimaru (Bass)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!