11/11/2009

Michael Kelley & The Hot Blue Q

 ジャズ・クラブ『ライルズ』のテーブルは、ジャズの大御所達のレコード・ジャケットや写真がラミネートされてあって、たまにローカル・ミュージシャンの物も混じってます。私は何気なくそれらを見ていると、そこに信じられないものが。

 それは私が10年ぐらい前に在籍していたバンドのカセットのジャケットでした。うわー、懐かしすぎ!私のブログにちょくちょく登場するエンリケも一緒に在籍してました。

On the tables of Ryles Jazz Club, the record jackets and pictures of jazz giants are laminated on the top of them, and sometimes local guy's stuff is mixed up in here and there. There was something unbelievable was mixed up in there.

It was the cassette jacket of the band I was in 10 years ago. This is freaking unbelievable! Of all the big names, why did they choose to put this in? This is so hilarious. My buddy Enrique, who appears on my blog often, was also a member of it. Hey, Michael, Brendan, Steve, I miss you guys!

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!