1/21/2009

Nightmare

 キィィィィィィヤァァァァァァァ!!!!!

ボボボ、僕のベースにヒビが入っとる!うわあああ、なんでこんな事になったんやー!だ、誰か時間を戻してぇぇぇ!

………と発見したのはサリナちゃんとのギグの直前であった。サリナちゃんもハラも気を使って、今日はもう弾かないでいいよとは言ってくれましたが、プロは何があっても仕事に穴を開けてはいけません。私はベースに申し訳ないと思いつつも、このままやりましたよ。

嗚呼、僕って不幸な星の元に生まれてきたんや。なんでこうなんねん。

AAAAARRRGGGHHHH!!! M-M-M-MY BASS'S GOT A CRACK!!

I found it right before Sarina & Hara's gig. Both of them considerately said that I did not have to play on that night, but a pro can not ditch a gig in any situation. Show must go on. I felt sorry to my bass but I played the bass all through the night.

Oh well, why is this happening to me....

Illustration: Emperor Penguin Empire
 

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!