1/21/2009

Sarina Suno Quartet @ Thailand Cafe

 サリナちゃんとハラとギグでございます。ドラマーはマルコで、いつものように素晴らしいビートを叩き出していました。サリナちゃんとハラのお友達のアルーアン・オーティス君もピアニカで飛び入りし、ノリノリのギグでございました。私のベースはかような事態に陥ってしまいましたが、なんとか最後まで弾ききりました。

The gig at the Thailand Cafe in the East Village with Sarina & Hara. We had Marko on drums and, as usual, his beat was smoking. Sarina and Hara's friend, Aruan, sat in with us and he added distinctive color on the band. That was one fun gig. My bass was not in best shape but I played it with my best ability.

Sarina Suno (Violin)
Hara Garacci (Guitar)
Ippei Ichimaru (Bass)
Marko Djordjevic (Drums)
&
Aruan Ortiz (Melodica)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!