11/13/2008

Cody Geil Quartet in Brooklyn, NY

Cody Geil Quartet
Cody Geil (Vocal & Violin)
Hara Garacci (Guitar)
Ippei Ichimaru (Bass Guitar)
Marko Djordjevic (Drums)
 ブルックリンのさるペントハウスでプライベート・パーティーのギグです。このペントハウスに来るのは2回目ですが、景色が良いので大変気に入っています。ニューヨークを美しいと感じるなんて、そこの底辺に住む私にとっては、なにか新鮮な喜びであります。

A private-party gig at a penthouse in Brooklyn with Cody's band. It is my second time being at the penthouse and I just love the view from there. To me who live the lower level of the society, it was a fresh joy to feel that New York was beautiful.
なんだか久々に見る都会のいい夜景でした。
That was a good night view of a city that I haven't seen for a long time.


 今日いっしょに演奏したドラムのマルコはドラムスティック・メーカーのヴィックファースからエンドースされていて、自分のシグネチャー・モデルも出ているそうで、現物を見せてもらいました。すげー、カッコイー!私も頑張って自分のシグネチャー・モデルのベースを出すまでにいかないとな。いや、チェロか?いや、パーカッション?三味線?あれ、私、自分の楽器なんだったっけ?
Marko the drummer has and endorsement from the drum stick maker, Vic Firth. He showed us his own signature model. Wow, it's super great. I myself have to keep pushing myself, get known by public and reach to the point of my own signature-model bass made. No wait, maybe it's cello? No percussion? Shamisen? Oops, which one is my instrument?

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!