11/06/2008

Sarina Suno Quartet @ Thailand Cafe

 2日連続でタイランド・カフェでギグです。この日は飛び入りのベースプレイヤー(スイスから来たアーナウド・フランセレット君)がいたので、私は客席から皆が弾いている写真を撮ることができました。普段は私も一緒に弾いているので、バンドのメンバーが弾いているところを撮れないのですよ。この日は調子にのって大量に撮ってしまいました。下記のリンクにアルバムを載せました。

2008/11/06 サリナ・スノ・カルテット@タイランド・カフェ

 ハッ、また自分の写真を撮るの忘れてもうた……………

The gig at Thailand cafe two days in a row. We had a bass player sat in, Arnaud Francelet from all the way from Switzerland, so I could take so many photos while they were playing. Usually I am playing with them so I was not able to take the photos while they were playing.

11/06/2008 Sarina Suno Quartet @ Thailand Cafe

Oops, I forgot to take the pics of myself.....again.....

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!