11/20/2008

My friend Kenji

 今回のレコーディングのために健司さんの家に結局3日もお世話になりました。ありがとうございました。じつはこの前夜、レコーディングの後に二人でディナーにお呼ばれしました。去年、全く同じメンバーで、同じスタジオで、しかも同じく健司さんが教える高校の生徒さんとレコーディングをしたのですが、そのお父さんが食事に招待してくれました。私も健司さんも巨大で非常に上質なステーキをご馳走していただいたのですが、その時の付け合わせのニンニクがこれまた美味しく、私ら2人とも大量に食しました。朝起きた時に生物兵器なみの匂いをかもし出していたかもしれません。ウチらの息で子犬ぐらいなら殺せましたよ。

 健司さん、本当にありがとうございました。万莉ちゃんも喜んでくれたそうで、良かった良かった。

My friend Kenji kindly put me up for three day for the recording. Thank you very much Kenji. Kenji and I were invited to the dinner on the night before after the recording. One year ago, we recorded with the same member, at the same studio, with another student of the high school where Kenji teaches. The father of the student happened to be in Boston and invite us to the dinner. We both ate the huge stake of fine quality, and also we ate whole grilled garlic on the side. I am pretty sure we stunk as some kind of a biological weapon when we woke up. I think we could kill a puppy or something with our breath.

Kenji-san, thanks a million for everything. I am so glad that Mari was happy for the recording as well.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!