7/31/2008

Gifts from my aunt

 今日、ウチの叔母からたくさんの素敵な子供向けのグッズを日本から送って頂きました。ありがとうございました。これらの品々は優一君と、スラーバとアンナの娘さんのナスチャとサーシャ、そして二月後に第一子が誕生する親友のローインとに贈ろうと思います。いつもいつも、気を使っていただいてすみません。本当にありがとうございました。

 あ、そうそう、同封されてたコアラのマーチの大袋は、あっしが頂いちまいました。ごめんなさいね。だって、あまりにも美味しそうだったから…………

My aunt sent a lot of baby goods all the way from Japan today. I am going to present them to not only Yuuichi but also Slava and Annas daughters, Nastya and Sasha, and my buddy Rohin who is going to have the first child in a couple of months.

Auntie, thank you very much for your love and continuous supports as always. I really appreciate that, and am seeking the way to repay your kindness.

Oh, by the way, I took the chocolate cookies you enclosed. Sorry Auntie, they looked so really good.....

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!