7/19/2008

International String Trio in Greenwich, CT

 今日はグリニッチという高級住宅地のある豪邸で結婚式のギグです。んまーーーー、すごい豪邸でございました。持ち主はウォール街で働く証券アナリストの方だったのですが、私と大して歳も変わらず、私とは正反対の人生を送ってますね。MITを出てずっとエリートコースを歩んで来たそうです。一方、私は幼い頃から音楽の道を極めるために清貧に甘んじながらも芸道にいそしみ、粉骨砕身して切磋琢磨の日々でした。いや、間違えました。私、粉骨砕身も切磋琢磨も生まれてこのかた、した事ありませんでした。勉強そっちのけで、漫画を読んでファミコンしかしてなかったんですねぃ。ああ、もっとちゃんと勉強しておけば良かった。でも、私の方が自由奔放に生きていられると考えられなくもなくもないと少し思います。ビバ、フリーダム。

 何をどう言おうと、この豪邸の前では負け犬の遠吠えにしか聞こえないのは気のせいでしょうか。

Today's gig was the wedding at a mansion in Greenwich, Connecticut, which is very rich residential area and the wealthiest town in Connecticut. The mansion we played at was also a huge and gorgeous place. The owner is an analyst who works on the Wall Street. He is not much older than me and living in 180 degrees opposite life from mine. He graduated from MIT and has walked on the path of the elites. On the other hand, I have always been dart poor but at the same time I have been putting my utmost effort to master the profound artistry of music and devoted myself to the cultivation of my art ever since my childhood. Oops, made a mistake. I have never neither put effort nor devoted on anything. I was reading comic books and playing the Nintendo. Oh well, I should have studied and done homeworks, but doesn't my life have a bit more freedom?

It's just like the howling of a defeated dog to say anything in front of this beautiful mansion. I just walked off dragging my tail between my legs.

International String TrioSlava
Tolstoy
(Guitar)
Ben
Powell
(Violin)
Ippei
Ichimaru
(Bass)

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!