7/06/2008

Instant Brain Mapping

 1年ぐらい前に流行った『脳内メーカー』です。ひょんな事からこのサイトに行き着き、久々にやってみました。

This is Japanese joke site, "No-nai maker" (instant brain mapping). This site is just for fun and there is no scientific explanation or anything. You just punch in your name with Japanese/Chinese characters or with English alphabets. You can try it if you have a friend who can read Japanese or Chinese or Korean to help you read the result.
 これが私の結果です。もう100点満点ですね。大笑いさせて頂きました。私の脳内の分布図が、かなり正確に表されてます。ちなみにこっちが『四字熟語メーカー』の結果です。こっちも笑かせて頂きました。
市丸一平を表す四字熟語

This is my result. The character for "enjoying" is on the left, "dirty-thoughts" on the other and two of them are divided by "money." This result is so funny and I would say somehow this is really accurate. I laughed so much.

4 comments:

Yuuki said...

私の悪友の脳内。今のとこ彼女のが最高です。多田明子の脳内

jiujitsujazz said...

> muku様
はーっはっはっは!こっちも面白い!『友』という字が入ってなかったら、この人、寝込んでたでしょうね。ちなみに、これも笑いました。
明石家さんまの脳内

Yuuki said...

これ私の脳内ゆうきの脳内

jiujitsujazz said...

> muku様
 うわっ、これも完璧や。こんなんが欲しかったです。いい名前つけてもらいましたね。さんま師匠にまた一歩近づきましたね。

Instagram feed!

Instagram Map!