7/18/2008

Sarina Suno Quartet @ Yum Yum Bangkok

Sarina Suno (Violin)
 今日2本目のギグでございます。私は初めて演奏する所なのですが、ニューヨークのシアター・ディストリクトにある『ヤム・ヤム・バンコック』というタイ料理のレストランです。店の人はみんな優しいし、賄いは美味しいし、最高です。サリナちゃんとハラも良い店を見つけてくれました。

This is today's second gig at Yum Yum Bangkok in the Theatre District in New York City. I have never played in here before. The people in the restaurant are great and the food was great. Sarina and Hara found another great venue to play!

 ところで余談ですが、サリナちゃんはこの48時間で8本のギグがあるそうです。凄すぎる。私の自己記録は72時間で7本だったのですが、軽〜く抜き去りましたね。48時間で結婚式のギグが4本あった時があったのですが、これはさすがに死にました。押忍、サリナちゃんに追いつくように頑張ります。

By the way, Sarina has 8 gigs in next 48 hours. That's amazing. My personal record was 7 gigs in 72 hours but she broke my record like nothing. I had 4 wedding gigs in 48 hours once and I thought I was going to die. Oh well, I should better soup up and get more gigs myself.
Hara Garacci (Guitar)

Nick Falk (Drums)

ここの名物デザートです。衣にくるんで揚げてあるのですが、炎に包まれているのがおわかりでしょうか。
The special dessert of the restaurant. It is a fried ice cream, and can you see it is shrouded in flames?

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!