7/17/2008

Kazuo's new car

 まあ、そんなわけで、このクソ忙しい時に大変な時間の無駄をしてしまったのですが、すぐに帰るのもしゃくなので、ちょっと一雄さんちでお茶をシバいてから帰ることにしました。

So, I threw away much time in such a busy day today and it was a bloody unpleasant experience. If I headed home immediately, the trip to Staten Island was going to become a total waste, so I had a nice chit-chat with Kazuo.

 初めに目に入ったものは駐車場に停めてあった見たことのない車でした。すぐに一雄さんの新しい車だと分かりましたよ。まあ、前のニッサンも悪い車ではなかったのですが、いかんせんもう古くなっていましたので、トラブルが続いていました。トヨタは燃費もいいし故障も少ないので、いい車だと思います。

The very first thing noticed was the car I have never seen parked at the driveway. I figured right away that the car was Kazuo's new car. His old Nissan was a good old work horse which had helped him going around long years, but it was quite obvious to look for a new one. I'm glad he has got a Toyota Scion. Toyota will run strong for long time and is a fuel-efficient.

 その後はゆーきちゃんの手作りプリンを頂き、世界経済の難しい話をたっぷりしてから家路に着きました。

Then we talked about complicated world economy, had Yuuki's homemade pudding and went home to finish this busy day.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!