6/08/2008

At Tolstoys

 今週もスラーバとアンナの家に三日間もお世話になってます。いつもいつも、ありがとうございます。私、昨日のブログにも書いたように9時間運転した上にギグがあり、今日も朝早くに起きてギグがあり、特に2本目は暑い夏の日差しの元の野外でのギグでした。さすがにここまであると、疲れきってるかと思いきや、逆に元気がまだまだ残っており、ベッドの上でブログなどを書いておりました。と、ここまでは記憶に残ってます。

「おーい、一平、メシだぞう!」

 と、スラーバの声が聞こえたのは約1時間後のことでした。はっ、と気がつくと、私は『く』の字になってベッドに横たわっておりました。太ももに置いていたマックブックはベッドから落ちそうになっており、画面を見るとブログは1行も進んでいませんでした。疲れなんか感じてなかったのにベッドにのってコンピューターを打ち始めたとたんに気絶していたらしいですね。うーむ、やばい、過労死のパターン。以後、気をつけなくては。

I'm staying at Slava and Anna's place again this week for three days. THANK YOU!! LOVE YOU!! Last two days have been extremely busy for me and I should be dead tired but for some reason I still had a lot of go and started writing the blog on my computer. That's as far as I remember.

"Ippei! It's dinner!"

I heard Slava's voice an hour later saying so. Wow I think I literary passed out. I saw the display of my macbook and realized that I didn't even finish one line of the blog. I guess I lost consciousness right away. Jeez, feeling not tired even if you are overworking is the deadly pattern of Karoshi. I have to watch myself.

妹のサーシャの面倒を見るナスチャ。エラいですねぃ。
Nastya is taking care of her baby sister, Sasha. Good job!

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!