6/29/2008

International String Trio @ Oceancliff Resort in Newport, RI

 ボストンから2時間ほど南に位置するロードアイランド州のニューポートで、結婚式の仕事でした。私は今週末は車がなかったので、バイオリンのジョーに運転してもらい、友人のイリーナから大切なサイレント・チェロを貸して頂きました。あああ、二人とも、本当にありがとうございました。お陰で一平は仕事を完遂することができました。

We had a wedding gig in Newport, Rhode Island, which is about a couple of hour South by car from Boston. My car was in a garage so Joe the violinist drove us to the gig and my good friend Irina kindly rent me her precious silent cello. Joe, Irina, thank you very very much for that. Without your help, I would not be able to do this gig nor see the beautiful seascape. Thank you!!

 ここオーシャンクリフ・リゾートは結婚式が多く行われる所でして、我々も仕事でちょくちょく訪れます。何度来ても美しい所です。ここはクリフ(断崖絶壁)と名付けられるだけあって、海面からそこそこの高さがあり、ここからの眺望はどの方向を見渡しても荘厳にして秀麗です。この日もナラガンセット湾を渡る爽涼な風を身に受け、大変に心地良いギグになりました。
The Oceancliff Resort is one of the hot spots for weddings so we come here a few times every year. The view from this cliff to every direction is amazing. The cool refreshing breeze was coming over the Narragansett Bay and we could play really pleasantly.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!