6/05/2008

Naraokas came back to NYC

 ルームメイトのノリちゃんと優一くん、それに髪の毛をバッサリ切ったトモコさんが日本から帰ってきました。5/5に出たので、ちょうど1ヶ月間のツアーでしたね。お疲れさまでございました。空港に迎えに行った時は二人とも疲れきった様子でした。

My roommates, Nori, Yuichi and Tomoko who cut her hair off really short, came back from Japan. They left here on May 5th so it was one-exact-month-long tour. When I picked them up from the JFK airport, they looked so exhausted.

 空港から家へと向かう車の中で、優一くんを抱くトモコさんが、夜のブルックリンを見ながら「あーあ、帰って来ちゃった」と一言。なんで「あーあ、やっちゃった」みたいな言い方で言うのかな。よっぽど日本が楽しかったようですね。ノリちゃんと日本のテレビで見た新しい芸人さんの話になり、エド・はるみさんの事を言っていました。ノリちゃん、その人もうだいぶ前からいるよ…………。テレビ見ないで練習ばっかしてるから、話題に遅れるんだよ。というか、私が日本のテレビを見すぎですね。へいへい、私も練習しますよ。すりゃ、いいんでしょ。

On the way to home from the airport, Tomoko was seeing the night view of Brooklyn with holding Yuichi in her arms and said "Oh well, we came back..." Why are you saying like you made some kind of a mistake. It sounds like she really had a good time in Japan. Then Nori was talking about a new comedienne in Japan. Dude, she has been around quite a while. You are a fossil because you practice too much and don't watch TV. Well, I know I'm watching too much of Japanese comedy shows. They are awesome. Yeah, yeah, I'll practice more.

夜12時すぎに家に到着。ここで彼らのツアーが終了しました。
We arrive at our house around 12am. Their tour had ended right there.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!