5/25/2008

Holding Sasha

 今回の旅の一番の思い出です。サーシャを1時間ぐらい、ずーっと抱っこさせていただきました。はああああ、可愛すぎです。私、すんごい幸せでした。

『国王であれ、農民であれ、家庭に平和を見いだせる者が、もっとも幸せである』
        ゲーテ

スラーバ、アンナ、本当にいろいろとありがとうございました。今回の旅で家庭の感触という大切なものをたくさん頂きました。

This is definitely the best part of the trip. I was holding Sasha for one whole hour. Aaaaahhhh, she is so beautiful. I was so happy.

He is the happiest, be he king or peasant, who finds peace in his home.
        Goethe

Slava & Anna, thank you for everything on this trip. You guys gave me the precious thing: the feeling of family.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!