5/21/2008

Sarina Suno Quartet @ Thailand Cafe

 サリナちゃんとハラとのいつものタイランド・カフェでのギグです。サポートは私とドラムのニックです。今日は、よくもまあ、ここまで人が入るものかと思うぐらい、ずーっと満席でした。こんなに入るんだったら、アンプを持ってきた方が良かったかな。とにかく、今日は異常なほど満員で、夜の11時を回ってギグが終わっても人が次から次へと、入るわ入るわ。おかげでキッチンが忙しすぎて、ミュージシャンのまかないが全然出てきませんでしたよ。
 今日もいいギグでございました。

The usual gig with Sarina and Hara at Thailand Cafe with the usual supporting members: Nick on drums and me. What was unusual was that the amount of people in there. The place was jam-packed tonight. Well, it's not unusual but the place was packed to capacity ALL THE TIME!! People kept coming in even after the gig was over at 11pm. Hmm, was there a festival or something in the East Village? The kitchen was too busy and the food for musicians didn't come out for quite a while.

Another great gig tonight.

 意外と珍しいサリナちゃんとのツーショット。一平はこの写真、一生大切にします。
A rare photo of just Sarina and me. I'll treasure this photo as long as I live.

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!