5/10/2008

Street Fair on 2nd Avenue

 今日のギグのためにイースト・ビレッジまでサリナちゃんとハラを車で迎えに来ると、2番街でストリートフェアーをやってました。でも何のお祭りだったのか、今でも分かりません。
I came to East Village by car to pick up Sarina and Hara for the gig today and saw some street fair was going on on 2nd Avenue. I'm still wondering what the festival was for.

 バンドがサウンドチェックをしてました。いいなあ。どうして、こういう仕事は回ってこないのかな。
A band was doing the sound-check. It looks a fun gig. Why don't I get this kind of gigs.

 ちょっとしたドラムサークルもやってました。楽しそうだなあ。今日、仕事に行かないでいいならなあ………
...And there was even a drum circle. Oh well. Only if I don't have to go to work today...

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!