5/19/2008

Sarina Suno Quartet @ The House

 今日もThe Houseでの楽しいギグでございました。いつも通りの満員御礼。ありがたや、ありがたや。私はここでやらせてもらうのは2週間ぶりで2回目なのですが、前回(2008/5/5)アロハを着てきた時に、ハラからここはオシャレな店だから、もっとちゃんとした格好をしてきてくれと言われました。分かりました。あんな昭和の匂いのするファッションではなく、もっとナウい格好をしてくればいいのですね。というわけで、皆様、写真をご覧ください。これが私の持つ最高のシャツ、名付けて『オシャレ1号』でございます。このシャツは滅多に着ませんぜ。

Another fun gig at The House in East Village and we had full-house tonight. This is my second time here and I was asked by Hara to attire nicely, meaning something better than Alohas which I wear all the time, because it's a nice place. So, ladies and gents, please take a good look at the picture, I was wearing my very best shirts.


 ニックの新しいドラムセット。ハイハットもスタンドもトランクに収納できて、トランクをスネア・ドラム代わりにします。
Nick's new drumset. He takes hi-hat and stands from the suitcase and the suitcase itself becomes the snare drum.

The House
121 E. 17th St.
East Village, Manhattan
212-353-2121
www.thehousenyc.com

No comments:

Instagram feed!

Instagram Map!